Ruilen en retourneren
Na ontvangst van jouw bestelling heb je 30 dagen om hem te retourneren zonder opgaaf van reden. Uiteraard ontvangen wij graag feedback op onze bestellingen, dus mocht u de reden van retourneren willen delen, dan horen wij dat graag.
Hou er rekening mee dat het product bij retourneren in volledige nieuwstaat moet zijn evenals de verpakking waarin het product is gekomen. Voor meer informatie hierover verwijzen wij naar onze Algemene Voorwaarden.
Retourneren
Retourneren kan bij ons gratis. Je kunt je bestelling hiervoor aanmelden via het online retourformulier. Na aanmelding krijg je van ons een retourlabel waarmee je jouw bestelling gratis kunt retourneren. Lever je punt in bij een PostNL pakketpunt in als je uit Nederland, België of Luxemburg komt. Retourneer je vanuit Duitsland, Frankrijk, Ierland of een ander Europees land, lever je pakket dan in bij een DPD pick-up point.
Let op: zorg er altijd voor dat je een formulier/papiertje met jouw ordernummer en naam bij doet, zodat wij meteen aan de slag kunnen als we de retourzending hebben ontvangen.
Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te regelen en je wordt door ons altijd per mail op de hoogte gehouden.
Ruilen
Heb je jouw nieuwe dashcam ontvangen, maar wil je liever toch een andere VIOFO dashcam hebben? Stuur ons een mail naar info@viofo.nl en we helpen jou bij de omruiling van je nieuwe dashcam!